Povestea din spatele denumirii brandului este legată de dorința clientului de a reveni la rădăcinile rețetelor de dulciuri sănătoase care au fost transmise din generație în generație. Numele brandului Coacăzeeria este o combinație de două cuvinte.
Cuvântul Coacăze, care este ingredientul principal în produse și cuvântul Feerie, basm, sentimentul de uimire pe care clienții îl au atunci când gustă rețetele brandului.
Client
- Andreea Baciu
Livrabile
- Nume brand
- Logo design
- Animare logo
- Design cărți de vizită
- Design de etichetă pentru dulceață
- Design de etichetă pentru sirop
- Design de etichetă pentru nectar
Logo Design &
Identitate
Motivul pentru care am ales să realizez designul logoului cu ajutorul unui scris de mână a fost foarte simplu după ce am aflat povestea din spatele brandului și ceea ce clientul a vrut să livreze.
Scrisul de mână este excelent în reprezentarea a ceea ce Coacăzeeria face – conexiune personală cu clienții săi. De asemenea, se referă la unicitatea brandului - că toate produsele sunt realizate manual.
Design de etichete și simulări
Design de ambalaj
Simplu, cu dragoste
Înainte de a deschide borcanul, consumatorul intra în contact cu ambalajul și apoi testează produsul. Astfel, ambalajul este responsabil pentru a face prima impresie asupra consumatorilor atunci când produsul este pe raft.
Moto-ul designului ambalajelor Coacăzeeria a fost păstrarea acestuia cât mai simplu, cum sunt și rețetele produselor, cu mai puține elemente vizuale care să faciliteze concentrarea clientului asupra a ceea ce este important – ingredientele naturale.