La stâna lui Ana – când te întorci la lucruri mai simple, naturale, 100% românești

Un brand 100% românesc care promovează o viață mai sănătoasă, tradițională, bazată pe valori și principii.

Designul livrabilelor se bazează pe simplitatea pe care La stana lui Ana dorește să o ofere clienților săi. Alegând un mod mai simplu, poți scoate în evidență ce este mai bun.

Client

  • Ovidiu Ana

Livrabile

  • Logo design
  • Animare logo
  • Design de etichetă

Logo Design

Design-ul logo-ului a fost realizat având în vedere trei piloni importanți ai business-ului: oile – personajele principale și vitale în această afacere, munții – peisajul care creează cadrul în care actorii noștri își desfășoară activitatea și familia – una dintre valorile principale ale acestui business.

Animație logo La Stâna lui Ana - realizată de pixlab

Design de eticheta

Pentru realizarea etichetei am combinat, într-un mod minimalist, cele trei valori care descriu cel mai bine această afacere: tradițiile, calitatea produselor și natura.

Design etichetă brânză, realizat de pixlab

Vocea clientului

La stâna lui Ana încercăm să facem lucrurile cât mai bine și promovarea are un rol important în modul care comunicăm cu clienții.
Crearea logo-ului împreună cu Pixlab a început ezitant din partea noastră deoarece nu știam cum putem să transmitem mesajele noastre printr-o singură imagine.
Alex ne-a întrebat despre oi, despre transhumață, despre produsele noastre și despre viziunea noastră asupra fermei iar la final a venit cu logul de care ne-am îndrăgostit imediat.

Ovidiu Ana