Colorissima - florărie online

Clientul a apelat la serviciile mele pentru crearea logo-ului cu scopul de a adăuga plus valoare produselor pe care le vinde, de a se conecta mai ușor cu clienții săi, în special cu femeile.

S-a dorit un logo simplu, curat și profesional. Scopul în construirea identității vizuale a brandului a fost de a se face recunoscut printre alte branduri de florării.

Client

  • COLORISSIMA SRL

Livrabile

  • Logo design
  • Design cărți de vizită

Propunere logo

Alege-l pe cel mai potrivit pentru tine...

  • Prima variantă a logo-ului a fost creată inspirându-mă din conceptul unui magazin online. Logo-ul include un coș de cumpărături, simbolizând ușurința cu care clienții pot adăuga produsele/ florile în coș și finaliza achiziția.
  • Pentru varianta a 2-a am pornit de la litera "C" din Colorissima și am adăugat flori, creând un logo elegant și rafinat. Elementele florale integrate în designul literei "C" subliniază esența brandului, oferind în același timp un aspect natural și autentic.
  • In a 3-a varianta am desenat un trandafir in care am integrat portretul unei femei. Designul este menit să creeze un impact vizual puternic și să rămână în memoria clienților. Elementele grafice sunt atent alese pentru a reflecta delicatețea și frumusețea florilor, consolidând identitatea brandului Colorissima ca fiind un brand elegant și sofisticat.

Povestea din spate

Pentru Colorissinama, logo-ul trebuia sa fie curat, simplu, recognoscibil si elegant. Tinand cont de cuvintele cheie din formularul de realizare a logo-ului ca: feminitate, floare, trandafir, femeie, iubire, elegant, am realizat logo-ul.

Logo-ul reprezinta integrarea portretului unei femei intr-un trandafir.
Am ales sa folosesc un font elegant care a fost potrivirea perfecta pentru a completa logo-ul.

Vocea clientului

Foarte profi, am discutat concret, foarte receptiv la nevoi, modificari si comunicare buna. Experienta isi spune cuvantul.

Irina ZamfirOwner