Clientul a apelat la serviciile mele pentru crearea logo-ului cu scopul de a adauga plus valoare produselor pe care le vinde, de a se conecta mai usor cu clientii sai, in special cu femeile.
S-a dorit un logo simplu, curat si profesional. Scopul în construirea identității vizuale a brandului a fost de a se face recunoscut printre alte branduri de florarii.
Client
- COLORISSIMA SRL
Livrabile
- Logo design
- Design cărți de vizită
Propunere logo
Alege-l pe cel mai potrivit pentru tine...
- Ideea din spatele primei a variante este magazinul online, pornind de la ideea de produse pe care le poti adauga in cos;
- Varianta a 2-a am realizat-o pornind de la litera C din Colorissima si adaugand niste flori;
- In a 3-a varianta am desenat un trandafir in care am integrat portretul unei femei.
Povestea din spate
Pentru Colorissinama, logo-ul trebuia sa fie curat, simplu, recognoscibil si elegant. Tinand cont de cuvintele cheie din formularul de realizare a logo-ului ca: feminitate, floare, trandafir, femeie, iubire, elegant, am realizat logo-ul.
Logo-ul reprezinta integrarea portretului unei femei intr-un trandafir.
Am ales sa folosesc un font elegant care a fost potrivirea perfecta pentru a completa logo-ul.